nedjelja, 26. travnja 2015.

Last of...




Welcome back ! Prvo moram zahvaliti mojoj prijateljici Tei za ove slike, nitko nije mislio da je ovakav profić. Ove slike su nastale slučajno jer smo bili na izletu u Zagreb točnije muzej suvremene umjetnosti. I naravno mene je to sve oduševilo, dok je većina mojih vršnjaka to gledala kao neki idiotizam. Priznajem da neke umjetnine nisam niti ja shvatio, ali u tome i jest stvar umjetnosti. Ne mora sve biti shvaćeno već ljudi trebaju o tome malo razmisliti i uočiti nešto što nitko drugi nije. Zar ne? Ovaj outfit sam odabrao jer sadrži neke od mojih omiljenih komada odjeće. Mrzio sam nositi plave traperice a sada se iz ovih ne izvlačim. Baš kao i ova jakna. Iako sam zabunom uzeo XXL veličinu nije mi nimalo žao jer je oversized i osjećam se u njoj nekako odraslije i snažnije. Vjerojatno to jako glupo zvuči, ali ipak su to Donovanove vizije. Ne smijem zaboraviti kako sam došao do naslova ovoga posta. Tea me na povratku kući sjetila na moj omiljeni bend Green day i sada ih ponovo ne mogu izbiti iz glave, a bome niti iz moje play liste. Za sada toliko od mene i ovog posta. Byeeeeee !


Jeans - ClockHouse
Jacket - Fishbone
T-shirt - Angelo Litrico
Sneakers - Victory
Cap - Wave Comber edition 
Sunglasses - Unknown






Broj komentara: 20:

  1. Lovely post! Thank you so much for commenting on my last post and have a great day. :D

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook / Bloglovin

    OdgovoriIzbriši
  2. Great post! You look gorgeous!:)

    Kisses
    Monika

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti si, dečko, majstor blogerskog zanata. *o*

    http://couturecase.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaaa! Ne mogu opisati koliko mi to znači kada mi to napiše netko s Balkana. Hvala ti od srca.

      Izbriši
  4. you surely know how to write interesting and fun articles in this blog of yours sweetie! totally impressing ♥

    http://contemporaryboy.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi dear
    Wow amazing post, love the pictures
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  6. Thos shoes are superbe, I want to put my hands on them jaja

    Pablo
    www.fungiexpress.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Upravo sam pronasla tvoj blog i moram reci da ga stvarno obazavam - nekako drugaciji si od ostalih (i u Hrvatskoj a i inace ako mene pitas), a minimalistika i slike su predobre! I apsolutno se slazem sta se tice umjetnosti, ne moramo mi to sve shvatiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao što sam rekao, svi komentari su mi toliko dragi srcu, ali kada mi netko s Balkana piše to je bonus. Hvala naa lijepim riječima.

      Izbriši
  8. Cool Jeans and Kicks ✌

    www.FrankoDean.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Cool Jeans and Kicks ✌

    www.FrankoDean.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Hello! :) Great fresh post :) Greetings !

    OdgovoriIzbriši
  11. ohh man I love this jacked! by the way, I turnd 19 this week ;)
    have a great Weekend!
    Oliver

    http://oliverwaldmeier.blogspot.ch/

    OdgovoriIzbriši
  12. Wow! I just love this pictures! Great outfit!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/05/sparks.html

    OdgovoriIzbriši
  13. Good combination!!
    Greetings.


    NEW OUTFIT IN MY FASHION BLOG!!: http://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  14. this post is giving me life! had so much fun reading it.

    new post up on my new blog http://bidjoblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. Cool photos! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. These photos are amazing!!!! I'm loving your bomber jacket -so cool!!!

    Love,
    Whit

    http://www.whitneyswonderland.com

    OdgovoriIzbriši
  17. i love love love your photography men ! You do such a nice work here :D

    OdgovoriIzbriši

Comments?