subota, 14. ožujka 2015.

No Masters or Kings



Welcome back on my blog ! Pokušavao sam nešto mijenjati blog, ali je ispala još veća katastrofa nego što je bila. Duga priča je vezana uz to. Upravo je to razlog zašto nisam pisao dugo, ali sam zato spremio nove postove koji su po meni "LIJEPI". Nadam se da će vam se svidjeti. Oduvijek sam želio slikati svoje postove na ovoj lokaciji, pošto težim nekakvom minimalističkom stilu, a u mom gradu nema baš puno takvih prostora. Dobro sam upoznat s ovim napuštenim mjestom jer sam tamo već održao par photo shooting-a (kako mrzim tu riječ) s modelima, no nikada nisam ja bio tamo slikan. Današnji outfit inspiriran je jednostavnošću uz nešto potpuno kontrastno tomu. Vjerojatno si mislite da sam nakon ovog slikanja ovu bijelu trenirku u takvom prostoru mogao baciti, ali nisam. Pazio sam i u nekim situacijama sam morao skakati kao poremećena osoba da se upravo to ne bi desilo. Tako da je bjelina mojih stvari i dalje tu (iako ne koristim vanish). Ovaj outfit je odličan za dan u školi, hodanje po gradu odnosno za situacije gdje želite biti primijećeni jer u ovome ne možete biti NE primijećeni u mom gradu, što većina ljudi nosi tamne boje ili milijun uzoraka kako se ne bi isticali ili kako bi se uklopiti u stil grada poput kameleona. Što je tužno, dosadno i nimalo inspirativno. Također, ne znam uočavate li razliku u kvaliteti slika. Tomu je zaslužan novi objektiv. Do sljedećeg posta pozdrav !

White t-shirt - New Yorker
White "top" - FSBN
Jeans - CKH jeans
White cap - Sport Edition "New Yorker"
White sneakers - Vty
Sunglasses - unknown - New Yorker




22 komentara:

  1. I love your look! So handsome!!!!

    Hugs!

    http://sobreviviendoalamoda.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  2. Cool jacket & sunglasses!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdgovoriIzbriši
  3. Looking Awesome !
    Love your style!
    www.lizacorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh nice look! Love sunnies.
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom




    OdgovoriIzbriši
  5. Volim belinu i čistotu ove kombinacije, a ove fotke su perfect!!

    Hvala na divnom komentaru :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uu nice nice.. svida mi se bas zato sto je simple ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh, I’m so in love with your blog! So beautiful photos and interesting posts!
    Will be happy to see you in my blog!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Thats my favourite outfit that you ever create! Love evrything! Pictures looks amazing! Have a nice day!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/03/empire-of-our-own.html

    OdgovoriIzbriši
  9. great look! I love the sunglasses man!

    http://www.oliverwaldmeier.blogspot.ch/

    OdgovoriIzbriši
  10. Hi dear
    Super trendy!!
    Love the sneakers and the sunnies
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  11. Super outfit...I like the glasses very much!

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    OdgovoriIzbriši
  12. In love with the shades! xxx

    www.stylentonic.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Good outfit and I like the sunglasses.
    Greetings.


    NEW OUTFIT IN MY BLOG!!: http://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  14. So nice! Thank you for sharing and have an amazing day! :)

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook / Bloglovin

    OdgovoriIzbriši
  15. White for spring is always a good idea, love how you mix and match every part of the outfit!

    Pablo
    www.fungiexpress.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Cao Donovane! Ne znam sjecas li me al ja sam Karla Bakter haha.. ugl imam novi mnogo interesantiniji blog http://ihearmelodiesinmyhead.blogspot.com/ nego onaj prije (plh ako se sjecas haha). Ovaj novi ce te mozda vise zanimati jer cu pisati o modi. Ugl impresivno mi je to sto netko u ovoj drzavi ima stila a da je muskog spola a jos cak i blog vodi hahah poseban si.. :D Svida mi se tvoj stil jakoooo. Dobit cu ne bas potpuno iste ali slicnog oblika naocale kakve ti imas al su ray ban kakve ima Sierra Furtado pa odi kod nje vidi haha. e daa i dobit cu slicne tenke ko ti .. one nike airforce ako znas :) ali jos se dvoumim oko skupljih visokih ili jeftinijih niskih.. e da i mozes vjerovat da su skuplje najkice sto je veci broj noge bozee hahha mislim sorry sto imam veliku nogu hahahah ugl outfit je vrh i sorry sto me dugo nije bilo (ako si uopce primjetio haha) al eto malo sam se vratila ovo ono pa eto komaj mi kao nesto neznam haha

    caos x
    karla

    OdgovoriIzbriši
  17. Nice outfit. Your sunglasses complete it perfectly
    http://www.mimosasandme.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Super Cool Outfit, awesome sneakers ✌

    www.FrankoDean.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Great sunglasses ! cool white look :) kisses

    OdgovoriIzbriši
  20. This is such a great read! Very lovely photos too. Happy Monday dear! :)

    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook / Bloglovin

    OdgovoriIzbriši

Comments?