subota, 31. siječnja 2015.

Every inch of your skin


First I have to say something : even blogger is killin' my photos. Great.
Dobrodošli nazad na UniqueYeah. Kao što sam obećao svaku subotu će biti novi postovi i evo. Sad kada vidim ove slike i kako ih je divni moj blogger uništio, jedino što želim je iščupati si kosu. No, nadajmo se da će te razumjeti. Za današnji post pripremio sam vam slike s malog photoshooting-a s kojim sam se zaista namučio, ali sam također i zadovoljan slikama. Slikama želim prikazati da iako se možda činim kao vesela, otvorena i uvijek glasna osoba da imam i svoju tihu, krhku i bojažljivu stranu. Ta strana se rijetko vidi u javnosti, ali u udobnosti moga doma je svakako tu prisutna. Ne govorim kako je dobro biti jedno negdje, a drugo drugdje. Ali, znate što kažu : "Ne dopusti da te drugi vide kako se znojiš". Što je čista istina i mislim da bi se svi ljudi trebali zamisliti o ovoj rečenici. Svakim danom bi se trebali prikazati kao snažne osobe i ne dopustiti da nas itko sruši ili da nam nešto krene loše zbog drugih ljudi. Vjerojatno si sada mislite što ovaj balonja trabunja tu s nekim velikim i jaaaako pametnim riječima, ali nisam ni ja najveća plavuša koja postoji. Razmislite !




Broj komentara: 9:

  1. Ja sam u potpunosti saglasna s tobom, kao sto kazu "Sto manje ljudi zna da si sretan, duze ces biti", tako i ja mislim da sto manje ljudi zna za neke tvoje slabe tacke, manje ces biti povrijedjen :) Ne kazem da treba kukavicki i licimjerno glumiti, ali paziti svakako.
    Btw, jako mi se svidja ideja ovog posta! :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful pics!
    ♥♥♥
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi dear
    Wow your pictures are amazing! So talent and special!!
    Great work
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  4. wow really cool photos
    http://www.mimosasandme.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Nice pics! I love this amwsome post!

    xx

    OdgovoriIzbriši
  6. Amazing post. Lovely photos.
    On my blog 3rd part of collection Gabriel Data autum-winter 2014/15.
    Your opinion is for me very important.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdgovoriIzbriši
  7. love the mysterious drama of your photos in this post dear :)

    http://lavinajampit.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Awesome photography ✌

    www.FrankoDean.com

    OdgovoriIzbriši

Comments?