subota, 24. siječnja 2015.

16 SHADES OF BLUE


Dobodošli na UniqueYeah ! Škola je počela, ritam se vratio u staro i tako i ja u blogsferu. Za vas sam spremio mnogo novih postova tako da se ne mogu izvlačiti na loše vrijeme ili na moje loše raspoloženje. Za ovaj post sam želio jedan outfit koji nije tipičan za mene, jer sadrži gornji dio trenirke. Na tamno plavu trenirku stavio sam crnu kožnu jaknu kojoj vrijeme polako prolazi te joj se traži zamjena. Ispod svega obukao sam običnu bijelu majicu kratkih rukava. Da, Donovan je u plavim trapericama. Ljudi koji me znaju osobno vjerojatno nikad nisu razumjeli zašto ne volim plave traperice, ali evo pronašao sam par koji mi se jako sviđa i koji mi bar mislim dobro stoji. Naravno outfit ne bi bio s potpisom UniqueYeah da tu nisu bijele starke (koje su btw. mrtve, R.I.P.). Ove predobre reflektirajuće, plave naočale pronašao sam u New Yorkeru s nekom suludom cijenom, iako sam ih već neko vrijeme promatrao. Kako bi outfit ostao što više u mom crno, bijelo, sivom stilu dodao sam bijeli kožni sat sa zlatnim detaljima kojeg ne nosim toliko često jer me njegovo odbrojavanje ubija koliko se jako čuje. Nadam se da vam se sviđa novi post ! Byeeeee

Leather jacket - Urban Republic
White T-shirt - Gildan
Blue jacket - ClockHouse
Blue jeans - ClockHouse denim
Sunglasses - New Yorker
White shoes - Victory Deichmann
White hand-watch - Ebay








24 komentara:

  1. Ovaj outfit je baš po mom ukusu i nešto što bi i ja nosio svakog dana, super je!
    Mislim da je kombinacija kožna jakna i dukserica jako lep spoj i jako puno volim da kombinujem te dve stvari.
    I da imamo iste naočare btw :))))

    OdgovoriIzbriši
  2. You've got an amazing blog bro!!!The pictures are suppeerr

    Shall we follow each other in instagram and blog?

    Blog: closetofwords.blogspot.com
    Instagram: http://instagram.com/heisgoku/

    OdgovoriIzbriši
  3. Love this outfit! Great pants and sunglasses!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/01/give-you-what-you-like.html

    OdgovoriIzbriši
  4. In love with blue color, and your shades are amazing, bro!

    Pablo
    www.fungiexpress.com

    OdgovoriIzbriši
  5. You look great in this awesome style. Love the photos, too
    xoxo
    Liza
    www.lizacorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Hi =)
    Firstly, thank you for your comment on my blog.
    Secondly, correct the link in your follow section for facebook ;)
    At third, great sunglasses, cool choice of shoes, completely fresh young look. And great hair style!!!
    Stay in touch, I follow you now almost everywhere =D
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook / ig: @majki

    OdgovoriIzbriši
  7. Nice glasses!! ;) Perfect post.
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom


    OdgovoriIzbriši
  8. Great sunglasses!

    Have a great start of the week :)
    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdgovoriIzbriši
  9. Hi dear
    Wow amazing pictures, your post is amazing
    Love the sunnies
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  10. Super look, I love those sunnies ;)

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    OdgovoriIzbriši
  11. Nice look. Blue is the color I wear most of the time :D Love your sunglasses
    http://www.mimosasandme.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Nice sunglases

    New post in my blog
    http://vbidjo.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. Awesome post! Im in love with the photos. Have an amazing Wednesday dear! :)

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Like On Facebook
    Follow On Bloglovin

    OdgovoriIzbriši
  14. Great blog man! this outfit is great! i love the watch
    have a nice weekend

    http://www.oliverwaldmeier.blogspot.ch/

    OdgovoriIzbriši
  15. You're very fashionable, I love your blog! Would you like us to follow eachother on GFC and stay in touch?
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdgovoriIzbriši
  16. Dope Look, awesome shades ✌

    www.FrankoDean.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Dope Look, awesome shades ✌

    www.FrankoDean.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Sve mi se dopada, ali satić i jakna su mi baš baš odlični.

    OdgovoriIzbriši

Comments?