četvrtak, 23. listopada 2014.

Marco Marco fashion show 2014



Welcome back guys ! Kao što ste mogli primijetiti ovo nije jedan od mojih #ootd postova. Za današnji post sam vam pripremio nešto drugačije. Želim vam predstaviti Marco Marco Fashion show 2014. Zašto se meni ova revija toliko svidjela? Prvo jer Marco modeli nisu obični, pomalo dosadni modeli već Draq Queen-si. Od početka ljeta pogledao sam svih šest sezona Rupaul's drag race, Rupaul's all stars drag race i tako upoznao ovu prezanimljivu nazovimo to tako kulturu. Ovu kolekciju ja nazivam više obučenom, jer su prijašnje revije većinom bile o donjem rublju. Ovu kolekciju stvarali su pod sloganom "Slut goes to the Moon" i to se vidi na njihovim teksturama koje su vrlo grafičke, simetrične i mogu reći neprirodne. Ali, naravno Marco je morao kao i uvijek unesti muškog seksipila, golotinje i mišića. Na slikama sam izabrao samo meni omiljene kombinacije, i modele.Ono što mi se nije svidjelo jest taj boja kože materijal, kojeg je zaista bilo previše. Na nekim dijelovima je bio nepotreban, a ne bi bilo prvi put da je Marco na svoje modele pojedine komade lijepio. Naravno razumijem kako dijelovi haljina ne bi mogli stajati kako treba da tih dijelova nije bilo, ali ono.  Jedan od najvažnijih gostiju bio je Adam Lambert koji je nosio predivno kaki, smeđe odijelo i vjerojatno samo čekao izlazak April Carrion koju je pomalo zavodio tijekom Drag Race. hehe :) Osobni favoriti od svih kombinacija su one koje su nosile Detox i Raja. Ali, mi je jako žao što Raven-u nije data neka žešća, više Raven kombinacija. Kao što i uvijek kažem slike govore više od mojih riječi. Do sljedećeg posta, BYEEEEEEE !



4 komentara:

  1. Wow, awesome event !


    xx

    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. love it,love it,love it:) I stv mi je žao što malo bolje nisam upućena u sve to,ali moraću.Novo na www.benzoholic.wix.com/fashionvictim

    OdgovoriIzbriši
  3. Woow love it ! Beautiful pictures and event !

    http://tabicibeauty.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Macane ti si olicenje Gay populacije, zelim da te upoznam , zovi me nekad cmok 053-223-486-9 . Zeleo bih da osetim tvoj penis na svojim grudima, s ljubavlju Vreli Dzoni

    OdgovoriIzbriši

Comments?