četvrtak, 11. rujna 2014.

August favorites


Dobrodošli dragi moji. Evo došao je kraj praznicima i kreće se opet u tu groznu ustanovu. Već prvi dan su mi se neki ljudi zgadili (tipični Donovan). No, neću sada ovdje kukati o školi i svemu vezano uz nju. Za ovaj sunčani ponedjeljak spremio sam van mali post o mojim favoritima iz prošlog mjeseca. Moram priznati da prošlog mjeseca nisam probavao nove stvari niti pokušavao izigravati nešto s modom. Ovdje se nalaze različite stvari pa je bolje da počnemo odmah.

Prvo i prvo moje fake bijele starke. One jednostavno idu uz sve i spasile su me ovo ljeto. Nemam puno toga reći o njima osim da su udobne, lagane za nositi. Druga stvar su moje nove naočale s ebay-a jer sam ja jedna od onih osoba koja gubi naočale, sjeda na njih i strga ih brzo. Ove bebe čuvam jer ih obožavam. Crne su i također ih mogu nositi uz sve. Nisu teške, udobne su i meni najvažnije velike. Skrivam se ispod njih tijekom dana kada izgledam grozno. Za sljedeću stvar neću ništa reći, mislim da i sami znate zašto. Sljedeća je moja bijela kapa. Mislim da svi koji me znaju osobno, znaju da bez te kape ne idem nigdje (sad imam novu) i jednostavno je to moja beba. Ovu ogrlicu sam kupio prije jedno 4 mjeseca. Prvo mi se uopće nije svidjela, a sada ju nosim uz sve jer nije toliko vidljiva i jednostavna je kao neka podloga i čini mi vrat nekako fora. Eeeee, sada ! Ovo je moja stara košulja koju sam nosio ja mislim u 6 razredu, ali mi je sada mala u rukavima (dokaz da nisam narastao baš). Sada ju nosim oko struka kao što ste vidjeli u prošlom postu i obožavam ju. Lagana je i nema milijun boja pa paše uz skoro sve. Sljedeća stvar je moj tablet samsung galaxy tab 10.1. Od kad sam ga dobio to je dio tehnologije koji je uvijek uz mene i sve što radim za zabavu radim na njemu. Drugo o njemu nemam što reći. Moj zlatni sat ste vidjeli već milijun puta, pa neću govoriti zašto ga volim. I moj zadnji favourite je Balea trend it up lak za kosu. Kao plesač zaista lak je vaš najbolji prijatelj i isprobao sam sve lakove koji postoje i moram priznati ovaj nekako volim. Imam osjećaj da je nekako voden i brzo se stvrdne i ukruti što je dodatan plus. Možda je to samo kod mene, ali probajte ga i sami pa vidite kako vam odgovara.

I tako smo došli do kraja ovog malog fave posta. Nadam se da vam se sviđa. Byeeeee !


Broj komentara: 5:

  1. I love your favorite
    Bisous
    http://a-mylifestyle.blogspot.fr

    OdgovoriIzbriši
  2. Cool photos! have a nice day :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Really cool ;-)
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Visit my blog and if you like it pleas follow me :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Od svega ovoga, pored savrsenih suncanih naocala, predivne kosulje... mene je obradovala Nutella :D

    OdgovoriIzbriši

Comments?