subota, 16. kolovoza 2014.


Pozdrav dragi moji ! Znam da me nije bilo tjedan dana jer sam bio na putu. No, neću ništa govoriti o tome jer pripremam post samo za to. Također, ako se pitate Donovane nisam ovdje došao/la gledati slike gdje si bio i što si radio, želimo outfit postove. Onda, vam mogu reći da će drugi dio ovog posta biti outfit gdje ću vam pokazati što ja nosim ovih lijenih dana. Također uskoro će biti i mali haul post jer mi trebaju stići različite stvari s ebay-a. No pređimo mi na ovaj post. 

Nekoliko mi je ljudi predložili da vam pokažem i opišem kuda ja izlazim, gdje volim popiti kavu u svome gradu, pa je onda ovo pravi post. Prvi kafić koji vam želim predstaviti je Caffe bar Aquacity Bjelovar. Prvo što je zanimljivo oko ovog kafića je to što se nalazi tik do bjelovarskog bazena. Prije je to zaista bila rupa, ali sad mi se zaista svidio. Ovog puta uslikao sam samo vanjski dio, i kasnije mi je bilo žao jer je unutra sve onako divno bijelo, s predivnim stolicama i još ljepšim ogledalima. Vjerojatno možete na slikama primijetiti da je padala kiša i da se vidi pokoja lokvica. Ono što je mene privuklo je upravo ta čistoća koju pružaju bijeli stolci, stolovi i detalji. A, ono što je ipak najvažnije je njihova kava. Po meni je odlična iako nisam neki stručnjak za kvalitetu kave. U AquaCity-u ćete uvijek pronaći mjesto i osoblje će do vas "doletjeti" odmah. Zaista više ne znam što da kažem o ovom kafiću, ali eto što ja mogu reći je da se meni sviđa, a budimo realni gospodinu Donovanu se ništa ne sviđa, tako da. Volim vas i vidimo se do sljedećeg posta.


1 komentar:

  1. Kako je dobar ovaj kafić, znači ne verujem. Rado bih tamo svratila na kafu! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Comments?