nedjelja, 31. kolovoza 2014.

Feed me diamonds

Pozdrav najdraži moji. Kao što vidite novi dizajn. Da moram se pohvaliti da se meni zaista sviđa i dosta je stvari izmjenjeno. Ako se pitate zašto, to je jer je 8.9.2014. prvi rođendan UniqueYeah bloga. Stoga sam mu odlučio pružiti novi look. Tako da i moj blog sada možete napraviti #ootd. Znam da me nije bilo sada neko vrijeme i da nisam obavještavao za zadnji post, ali htio sam napraviti malo zatišje pred buru. Od sada bez obzira na broj komentara svaki tjedan će biti po jedan post i zaista će tako biti. Za prvi outfit novog početka ovog bloga odlučio sam se za nešto jednostavnije, ali za "moj" mali Bjelovar ovo je ono "Bože mili što to dijete nosi", ali zaista me više zaboli što će drugi misliti jer u konačnici za 3-4 godine te ljude više nikada neću vidjeti. Tako bi trebali i vi dragi moji. Obucite ono što doista želite, nabacite stav koji zaista imate i glavu visoko gore jer ako ste posebni to će privući prave, vrijedne ljude do vas. Možda će u početku biti teško, ali kasnije će biti sve bolje. Kao što je i sa samim blogovima. U moru blogova vi se nećete izgubiti ako imate zaista poseban blog i upravo to ja pokušavam od sada, jer ako se trudim biti poput drugih ljudi će otići na taj "original" blog, a ne na blog nekog klinca. Još jednom hvala što ste uz mene.

Thank YOU all for being here for me ! 

t-shirt - New Yorker
jeans - C & A
shirt - GLO story
sneakers - deichmann
sunglasses - ebay
rings - ebay
watch - ebay
hat - Fishbone


Broj komentara: 25:

  1. Amazing new design of your blog and I love your tee!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Perfect outfit, I like the watch.
    Greetings.


    NEW POST IN MY BLOG!!: http://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  3. super je sve! posebno mi se naočale sviđaju :))

    mfashionfreak♥blog

    OdgovoriIzbriši
  4. Amazing complements, but I'm loving the sunnies overall!

    pablo
    www.fungiexpress.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Nice casual look! stylish.


    xx

    http://www.thetrendysurfer.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Super cool grunge izdanje! Svidja mi se sve... kosulja, majca, farke! Sjajne slike takodje ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yaaaas, napokon da netko kaže taj grunge. Znači bar malo sam uspio. Hvala hahahhah

      Izbriši
  7. Naočale su vrh i košulja omg lover,to je jedino šta imam u ormaru hah.www.teenmusic.bloger.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. although I don't understand what you wrote there on your blog, I love the photos and your clothes and watch!

    love your blog

    xx

    www.raphaelmarques.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Great outfit,rocking skulls tee and watch ✌

    www.FrankoDean.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Fantastican outfit! Sigurna sam da sa ovakvim look-om ne mozes proci nezapazeno na ulici. Odusevljena sam! Drago mi je sto sam pronasla tvoj blog, xx

    TRENDGALORE
    BLOGLOVIN

    OdgovoriIzbriši
  11. I loooove your new design !

    Bisous !
    Sofia
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    OdgovoriIzbriši
  12. That outfit looks great! Love your Shirt and pants!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/09/forever-young.html

    OdgovoriIzbriši
  13. Amazing outfit ! I like your shirt !
    http://soundingswallow.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Menudo rollazo, me encanta guapo!!!
    http://eluniversodeyoana.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  15. Nice watch, I like it!
    And the shirt is really cool!

    xx

    OdgovoriIzbriši
  16. Great style and pictures as always :) New post, would love if you checked it out!

    www.girlattitudes.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Beautiful post :*
    Like it.
    And this is my fav blog! (:

    If u wan to follow each other let me know(I follow back),and visit my blog meybe you like it:)
    http://fashionstyleglamfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  18. Ti se oblacis savrseno, i to je jedino bitno :D
    a vjeruj mi, nemas pojma s kakvim bi tek pogledima prosao u "mom" gradu... nazalost

    OdgovoriIzbriši

Comments?