utorak, 22. srpnja 2014.

I guess it's been awhile



Pozdrav najdraži moji. Jednostavno rečeno morao sam napraviti post zbog nove frizure. Mislim nije ništa posebno, ali uvijek nakon šišanja se osjećam kao nov čovjek. Kako pametne misli, hehe. Uglavnom prvo smo išli na moju standardnu zurku, ali onda sam si rekao čovječe, ljeto je nemaš turnire sad se uživi malo. I eto što se desilo. Moram priznati da se osjećam malo čelavo, ali nema veze. Meni se sviđa. Kako ste vi? Uživate li u ovim lijepim danima?  I znam da su slike pomalo FAIL, ali dobro nećemo sada praviti dramu. And I know da vam se sviđa moja marama, hehe :) Byeee


Broj komentara: 11:

  1. Fotke su tako savrsene i ne mogu da veruje da tako mlad decko ima toliki talenat i perfekcionizam u svom izrazavanju.
    Bas bravo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. You are best male blogger I've ever seen! *o* Nice pics!

    I hope that you visit my blog too and maybe follow: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    Have a nice day!

    OdgovoriIzbriši
  3. Great shoot !! rocking mohawk ✌

    www.FrankoDean.com

    OdgovoriIzbriši
  4. HA! I want that "Whatevers" tank!

    xxxo from San Francisco,

    -Kim
    www.KimKardashnguyen.com

    Instagram:
    KimKardashnguyen

    Twitter:
    @Kardashnguyen

    OdgovoriIzbriši
  5. Wooow nice pictures! Your photography is amazing boy :D It's my first time here and I totally love it ;) looking foward to see more about you!

    OdgovoriIzbriši
  6. You rock, boy! Love all the garments and the accesories! ;) I want to know more about you, but I can barely understand what you write, hope you can translate to english :(

    Hugs!
    Pablo
    www.fungiexpress.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I'm scared to write on English becuse I feel like I'm going to mess up.

      Izbriši
  7. Love your pictures! Amazing haircut!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/08/paris-part-1.html
    http://youtu.be/ci_SDIf_ZEo

    OdgovoriIzbriši

Comments?