nedjelja, 11. svibnja 2014.

A boy named Blue



Pozdrav moji najljepši. Evo nakon Choies posta koji je bio malo duže prvi na listi, stigao je novi post. Vjerojatno si mislite nakon što ste vidjeli slike jesam li normalan nositi debelu jaknu, ali kada sam slikao ovaj post bilo je hladno i nikakvo vrijeme. A moram se i pohvaliti da sam opet skupio hrabrosti i izašao na ulicu i slikao pred ljudima, hehe. And I hope you like it. Mislim da je vrijeme da se pozdravim s jaknom za neko vrijeme i pozdravim neke proljetne komade koji će stići u sljedećim postovima. Toliko od mene za sada. Hvala što ste posjetili moj blog i što činite sve ovo mogućim. Hvala vam !

Jacket - Benfish
T-shit - New Yorker
Jeans - New Yorker 
Tracksuit top - Terranova
Blue sneakers - Borovo
Cap - New Yorker


Broj komentara: 16:

  1. OMG TENISICE SU SAVRŠENE *O* meni se uopće ne čini debela jakna jer sam ja onaj tip koji se svugde smrzne xD
    Ti si opet naj *O* imaš najbolje fotke i nemam više kaj reći ~Helena

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni ovo izgla tako kul. *.*

    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Kapa i tenisice najbolje:) Ma daj biži jedva san se čekala riješit zimskih jakni i tih sranja.Novo kod mene www.teenmusic.bloger.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Nice photos ^ ^ i like your shoes!

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Comments?