ponedjeljak, 14. travnja 2014.

Are You Ready For Love?




Kao što sam obećao krećemo s postovima. Ovo je prvi outfit koji vam predstavljam. I hope you like it. Ja znam da se meni sviđa, a posebno moj novi lanac. Da, da, i mene trese trend lanaca i nabavio sam ih već 3 i želim još hahaha. Ovo postaje čista opsesija. A, kako ste vi? Što radite ovih divnih sunčanih dana bez škole? Nadam se da se lijepo odmarate i uživate.  Za sada byeeee :)

Jacket - Benfish
Shirt - New Yorker
Jeans - unknown
T-shirt - New Yorker
Chain necklace - ebay
Boots - Bershka
Cap - New Yorker

Instagram  I  Facebook  I  LookBook  I  Tumblr  I  Photography





Broj komentara: 12:

  1. Lanac ti je precool... Jako mi se sviđa... Stavi sve slike od sva tri, baš je dobar... Što se tiče outfita, kapa mi je dosta genijalna... Baš imaš modnog iskustva i volim čitati tvoje postove =D
    Novo kod mene, pa kommaj: swiftie-iheart.blogspot.com
    ♥ -.^

    OdgovoriIzbriši
  2. amazing photos! cool look!

    Visoo
    www.madeinvisoo.com

    OdgovoriIzbriši
  3. cool polo boss :)

    https://www.lavinajampit.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Cool photos, outfit and Shirt ♥


    kocham-to-5.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Imala sam ja prije par mjeseci tu fazu sa lancima svakakvih vrsta i toliko da mi je kuma svaki put kad je bila u H&M sitila se mene i kupila mi jedan tako da hah.Iman ja više faza kroz koje prolazin što se tiče oblačenja i toga,a sad trenutačno samo trenerku nosin jer me boli već dugo,al veselim se trendovima koji sad dolaze pogotovo kombinezonima i romperima to su mi najdraže stvari.Novo na www.teenmusic.bloger.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Fora slike,sviđa mi se stil :D

    Novi post kod mene: http://antonija-teen-spirit.blogspot.com/

    (Može se komati i anonimno,najmestila sam)

    OdgovoriIzbriši
  7. Amazing shirt and pics !!



    xx

    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Umjetnička duša by 1.d

    OdgovoriIzbriši
  9. niceeeee doll!
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdgovoriIzbriši
  10. Awesome Look !! ✌ cool chain

    http://www.FrankoDean.com/

    OdgovoriIzbriši

Comments?