nedjelja, 9. ožujka 2014.

Wait 'til you’re announced





Kao prvo i prvo moram vas pitati kako vam se sviđaju slike? Moram priznati da su drukčije od svih do sada, ali meni su nekako posebne i sviđaju mi se. Možda ovo nije jedan od postova za prezentiranje stvari koje nosim, ali eto. Kako ste? Kako je u školi, ili na poslu? Kod mene je kao i uvijek, škola za poludit i ništa drugo nije normalno. Bit će bolje, dani su ljepše. Moram priznati da ovih dana razmišljam samo na blog i na ples, škola nula bodova. Vi se nemojte ugledati na mene nego konstantno učite i radite, hehe :)Da najavim sljedeći post će biti nešto drukčiji, no samo ću reći bit ću tu ja bijela pozadina, hehe. Za sada toliko a do sljedećeg posta vas ljudim i hvala na svim komentarima. <333 p="">

Coat - Urban Republic
Jeans - New Yorker
T-shirt - New Yorker
Scarf - C&A
Versace inspired necklace - Ebay
Shoes - NewYorker
Sunglasses - unknown


Follow my on my other social media !




Broj komentara: 60:

  1. Fotografije su predobre. I kombinacija mi se sviđa. naročito cipelice <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Elmedina, i jako mi je drago da si svratila na moj blog.

      Izbriši
  2. You're so stylish !!!!!!!!!!!


    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Great style :) I like your photos, are artistic :) kisses

    OdgovoriIzbriši
  4. one of the most amazing photos I've seen so far. Artistic. You have a great and lovely place back there. love the shoes!
    New outfit post hope you can share some insights about it. Thanks!

    http://chasingculprit.blogspot.com/2014/03/silk-floss-dress-with-doll-neckline.html

    keep in touch!

    xx
    ellie

    OdgovoriIzbriši
  5. Nice look!!! great photos!!
    Have a wonderful weekend!!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Gorgeous photography, each snapshot is simply fabulous and stunning. Well done!
    You also have wonderful taste in clothes, it's great)

    OdgovoriIzbriši
  7. I love the pics, you're gorgeous :)

    Bisous !
    Sofia
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Wow! Amazing photos! Really magnificent place!

    I hope that you visit my blog too and maybe follow: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    Have a nice day!

    OdgovoriIzbriši
  9. how nice?!!
    Xse
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdgovoriIzbriši
  10. You look amazing as always!:) Great pictures!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/03/dont-stop.html

    OdgovoriIzbriši
  11. Wow, very interesting pics! : > You look so good ^ ^
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Super lokacija,great look.Škola je meni jedini problem zasad i moran sve do esk ispravit šta je manje od 20 dana tako da neznan kako ću to.Novo kod mene pa navrati:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dođe mi da se ubijem što se škole tiče

      Izbriši
  13. Your pics are always amazing, I dont know what is this place, where belongs this incredible door.. But is one of the more interesting&beautiful places that I've seen at the blogosphere in a ego-post.
    Your style is, as always too, so perfect. I really like your shoes.
    Big kisses,

    http://mariluzgarzo.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  14. You look amazing in this outfit and I adore your photos, they're perfect!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. Dugo nisam vidjela fotografije koje su mi se vise svidjele. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha nadam se da ti se moje sviđaju ???

      Izbriši
  16. Nice blog. Follow for follow?

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Follow me, when I see I follow you back.
    When you follow my blog, write me on comment.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG

    OdgovoriIzbriši
  17. Super Cool Look and location Pictures ✌

    http://frankodean.com/

    OdgovoriIzbriši
  18. E, super su ti slike, i jako dobar ukus za modu...xD Salim se, slike su jako dobre, samo mi ti nekako si dosao cudan medju blogovima modnim, posto obicno cure vode takve blogove. ugl, sve super....

    bokybloger.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. eee.. slike mi se sviđaju =D da li je post dobio ime iz Lordine pjesme Team? lokacija ti je super
    Novo kod mene, pa kommaj: swiftie-iheart.blogspot.com
    -.^

    OdgovoriIzbriši
  20. Amazing pictures ♡

    thelittlefashionette.blogspot.fr

    OdgovoriIzbriši
  21. so lovelyyyy!Shall we follow by fb and bloglovin?

    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdgovoriIzbriši

Comments?