nedjelja, 16. veljače 2014.

Sunshine of your love


Kao što sam obećao OUTIFIT POST je tu. I moram priznati, sviđaju mi se slike i kako su ispale. Svaka čast tati koji me slikao. Ovaj outfit je zaista jednostavan i kad nosim ove tenisice ne moram se bojati da ću se izgubiti, hehe :) . Danas je predivno vrijeme i sunce je baš na našoj strani. Nadam se da se i vama sviđaju slike i ovaj outfit. Zaboravih reći da sam ovo mjesto za slikanje promatrao već neko vrijeme i nikad nije bilo vremena da odem tamo i slikam, ali evo tu je.

Jacket - unknown
Jumper - New Yorker
Jeans - New Yorker
Black scarf - Unknown
Yellow startas shoes - Borovo
Cross necklace - ebay
Black beanie - Urban



52 komentara:

  1. hohoho tii uzvraćaj odmah! napravila sam collab post s jelenom što znači da i njoj komaš ;)) naslov je zaista srcedrapajuć hahha moram te pitati ovaj kakve si ocjene imao u sedmom i osmom? nezz kako al nekako sam skužila da ideš u jezičnu a ja bi jako jako htjela ići u jezičnu i da se razumijemo peko puta mi je. ja sam odlična ali ne 5.0 i idem u glazbenu (2 boda bitchesssss) i samo me zanima jel teško upast u nju... oke post hahah lačić mi je super i ove ko vansice ja imam vansice hahah voliiiimmm ih haha oke gdje si ti? u crkvi? ispred crkve? stvarno zakon hahha eto čujemo se ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe budem kad dodem doma. Ovako ja sam ti sve razred prosao s 5.0 imao sam bodove za njemacki, za ples. Tak da sam ukupno imao oko 84 boda. Sto je maksimum, hehe

      Izbriši
  2. zuzii,super slike.Moran ti pohvalit tatu jer moj ovako nebi nikad slika hah.Kod nas je vrime katastrofa dns i jučer i neman volje za ičin.Svrati kod mene www.teenmusic.bloger.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja neam volje za ničim osim za treningom

      Izbriši
  3. You look amazing! Love your style! Keep in touch!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/02/adore-you.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Great look! I adore your sweater!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Svaka čast tati! ;) Sviđa mi se post i slažem se s tobom da je sunce bilo na tvojoj strani jer je sve ispalo predobro =D Jako mi se sviđa... Novo kod mene, pa kommaj: swiftie-iheart.blogspot.com -.^

    OdgovoriIzbriši
  6. Your sweater and layering are wonderful, but I really can't stop looking at your shoes. They are such a cheery, amazing color! :D

    By the way, thanks for stopping by my blog! I'm following you now.

    love,
    a

    www.missdecaf.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Hello,
    I understand that you don't understand (beautiful sentence, haha) my post, but I think that it's better and more interesting for girls. Sorry if you don't understand my sentences here because I make lot of mistakes in english! I really love your pictures, there are so nice.
    Kisses from France,
    Eléanor (Baignoire-Artistique).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I just started to learn france in school. And I have to say It's hard , so hard

      Izbriši
  8. Oh my god, the pics are just amazing, and I love the necklace! <3

    Hope you have a great day, greetings from Paris,
    Sofia
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/2014/02/j20-bury-bone.html

    OdgovoriIzbriši
  9. Svidjaju mi se patike. Boja ti je baš super ispala na slikama i tek sada vidim onu njihovu divnu boju. Pozdravi tatu i kaži mu da su slike odlične. Ajde kad svi pišu onda ću i ja: greetings from Serbia haha

    OdgovoriIzbriši
  10. Super cool pics :)
    Love it so much <3
    Nice outfit

    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/02/skull-glasses.html

    OdgovoriIzbriši
  11. You look so handsome with this look, i love it!
    Your shoes are absolutely greats!!!
    Big kisses,

    http://mariluzgarzo.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlican outfit. Jako mi se dopada! I fotografije su jako dobre!

    OdgovoriIzbriši
  13. Tvoj blog ima tako lijep dizajn. Dobar outfit i fotke :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Bas su dobre patike :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. Amazing photos and look! This shoes are beautiful ;)

    OdgovoriIzbriši
  16. Super awesome outfit and very nice pics
    <3 Loved so much
    :)
    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/03/sk8r.html

    OdgovoriIzbriši
  17. Coucou, UniqueYeah.
    I really like this post, the pictures are so nice! You are funny. I really like your style.
    See you soon,
    Eléanor, http://Baignoire-Artistique.blogspot.fr

    OdgovoriIzbriši

Comments?