subota, 8. veljače 2014.

InstaLife #3

Ukoliko ste prvi put ovdje želim vam dobrodošlicu na UniqueYeah ! Kao što možete primijetiti postavio sam novi header koji mogu reći da je početak jednog novog razdoblja ovog bloga. Svi govore i svi imaju jednostavne dizajne kako bi se njihove slike isticale i njihov rad. To želim i ja. Ali, ja imam 16 godina i mislim da moj dizajn treba predstavljati mene kao osobnost. Želim da posjetitelji već na prvi pogled znaju da ovo nije "uštogljeni" modni blog nekog klinca, nego moj modni dnevnik koji ima šarenih, ali i tamnijih boja. Stoga da ne duljim.

Za danas sam vam pripremio treći nastavak INSTALIFE. Kad sam krenuo uređivati slike i povlačiti ih shvatio sam da i njima moram dati malo novog dizajna. Pa sam ih rasporedio u neobične kolaže po skupinama : instafood, random i selfie. Ne zaboravite me follow-ati na UNIQUEYEAH INSTAGRAM .

 Svakakve se hrane tu našlo i kad pogledam ispada se živim na nezdravoj hrani. No, ona je većinom i lijepa hahaha pa nju i slikam. Ne vjerujem da će mahune ili slično biti zanimljivo na slici. Mislim da moram početi više slikati hranu, zaista je zanimljivo potruditi se da hrana izgleda ukusno i lijepo i da se možeš pohvaliti na blogu. Hehe XD
 A, i ovdje se našlo svega.I da moram priznati da imam tajnu opsesiju slikanja nogu dok ležim i gledam serije. Serija koja je na laptopu je the Carrie diaries koja je preodlična i vrlo sam ju brzo odgledao cijelu i sada čekam samo nove epizode. I ona boca je boca dječjeg šampanjca koju mi je kupila baka za rođendan s namjerom da se nasmijem, a ja sam to popio za jedno 15 minuta od ustajanja iz kreveta. Divno !
Trebam li što reći? Da naslikavam se da je to strašno, ali najbolja je fora što mrzim kada me slikaju određene osobe poput roditelja ili slično.Moram se pod hitno toga okaniti jer neću uvijek imati pored sebe stalak za kameru i mjesto gdje neće biti ljudi, a trebat će me slikati tata ili mama. Jednostavno ne znam zašto, ali eto takav sam. UNIQUE HEHE

Nadam se da vam se svidio ovaj mali post sa kolažima mojih slika. Možda čak sutra napravim i neki outfit post, nisam siguran zbog vremena i učenja. Potrudit ću se jer sam obećao.Čak mislim da imam i outfit u glavi koji sam već nosio. Moram se pohvaliti da sam dobio s ebay-a okidač za kameru na daljinu tako da se mogu sam slikati i da se ne moram brinuti oko fokusa. Jedini je problem iako je mali i dalje se vidi dok ga držim u ruci (daljinski mislim naravno, joj joj).  Byeee za sada.



Don't forget to follow me on other social medias <33 br="" nbsp="">

Broj komentara: 5:

  1. Donovane, super su ti fotke :3 najbolje su one fotke hrane, naravno haa:3

    OdgovoriIzbriši
  2. Novi header predobar,just that.Instagram najbolji što reći,super su ti slike,hrana najbolja hahaa.Novo kod mene;*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se svida header i meni ae svida. Hrana se svima ja mialim svida

      Izbriši
  3. Novi head je super... Mislim da je najbolji do sad i napokon nije crno-bijel xD Sviđa mi se i što si post ušarenio i sve to... wawa... Hrana, kad bih ja to slikala mogla bih napraviti cijeli Blog o tome xD Novo kod mene, pa kommaj: swiftie-iheart.blogspot.com -.^

    OdgovoriIzbriši

Comments?