petak, 10. siječnja 2014.

Right time for shorts





White shirt - LUO
Red shorts - unknown
Shoes - bershka
Watch - unknown
Bracelet - hand made by me

Sigurno prvo kada ste pogledali slike ste pomislili ili da sam lud ili da sam se sliko samo za post. I moram priznati su obje tvrdnje istinite. Puklo me da obučem svoje crvene kratke hlače i napravim post sa njima jer se bojim da neće ih sljedeću sezonu neću moći navući na sebe, a obožavam ih. Na to sam dodao bijelu košulju da ublaži crvenu boju. Ali, su tu došle i crvene tenisice i bijeli sat i narukvica. Što ima novo kod vas, kako je prošla nova godina? Obavezno napišite nešto o tome u komentare. I znam da je čak malo bezobrazno da nisam napravio baš nikakav post da vam čestitam. No, imao sam lude tjedne pa nisam baš stizao. I ovom prilikom vam želim predivnu Novu godinu, da mi budete posebni i ono što jeste i da vas ništa ne sputava u željama. Voli vas sve Donovan.

Ove godine će s blogom biti malo drukčije postove ću objavljivati svaki tjedan po jedan. Uvijek će to biti jedan pripremni post poput tutorial-a, haul-a ili sličnog a tek onda #ootd. Zaista želim da ovaj blog zaživi jer zaista ga obožavam i cijeli proces bloga je AMAZING !

Do sljedećeg posta želim da se pripremite za povratak u školu, posao i da rasturite.





Broj komentara: 36:

  1. Helou Donovaaaan, kak si? Učiš matematiku? Hahahah :P
    Sviđa mi se post, čarape su mi još naj. Hahaha, sve najbolje i tebi u novoj godini. Reko si da napišemo nešto obvezno o svojoj Novoj, e pa super je bilo, zapravo najbolje ikad :)
    Btw novo kod mene ;)
    stella3004.bloger.index.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Amazing look, I love the colours!

    OdgovoriIzbriši
  3. Love the shorts and shirt combination
    X

    OdgovoriIzbriši
  4. Love this look ! You're just gorgeous :) <3

    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/2014/01/j12-beyond-reality.html

    OdgovoriIzbriši
  5. OH man, do these colors serve each other well. Such a simple, stunning outfit. Love! :)

    by the way, thanks for stopping by my blog.

    love,
    a

    www.missdecaf.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Hello!
    I don't like the shoes Bershka, like ''Vans'' but I love all the clothes : I prefer the pretty white shirt. Fabulous!
    See you soon,
    Eléanor (Baignoire-Artistique).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yeah I agree with you but my problem is that I'm not good at keeping shoes alive for long time sooo.

      Izbriši
  7. Outfit odličan,ma znaš to i sam hah.Meni za kratke hlače nikad nije dovoljno so ja san uvik tako haha.Nova je prošla super,al zadnjih dana je sranje i nemogu virovat da se sutra moran vratit u onaj kaos,al eto ily

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se prehladio a moram u školu hahaha

      Izbriši
  8. I love your header!
    Make sure to check out my blog!
    majotron.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I will check it I promise! And header I'm happy that you like it

      Izbriši
  9. odlicno! asesoari mi se posebno svidjaju :)


    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Amazing pics!
    join giveaway on my blog!
    www.theforeignergirl.blogspot.com.es

    OdgovoriIzbriši
  11. amazing shade of shorts <3

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Zanima me ove crvene tenisice, imaju li u bershki u nekoj drugoj boji osim crvene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ih kupio ima već možda godina dana. Probajte pogledati ako ih ima jer ja u svom gradu nemam Berishku

      Izbriši
  13. Fotografije su mi fantastične kao i cijela kombinacija.
    Sretna i tebi Nova, sve najljepše ti želim. <3

    OdgovoriIzbriši
  14. eee... Evo i mene xD Nisam ti dosta dugo kommala, jer sam bila otišla sa Blogova xP Ugl. ja nisam pomislila da si lud kad sam vidjela slike, već sam primijetila da nisi napisao otkud su čarape xD Drago mi je što si napisao da ne znaš za nešš gdje si kupio, da drago mi je, jer kad dođem na tvoj Blog toliko mi je čudno što ja pola stvari nezz gdje sam kupila xD Hej, sretna i tebi nova godina... I ja volim ovaj Blog... Ovaj naslov je tako AMAZING, da mogu, rukom bih ga prenijela na svoj Blog... hahahah... Ovo je najbolji dizz do sad i sve najbolje sa Blogom =D Kommaj: swiftie-iheart.blogspot.com -.^

    OdgovoriIzbriši
  15. I love this simple outfit and pictures:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/01/happy.html

    OdgovoriIzbriši
  16. Odgovori
    1. Tnx a lot. I am really trying hard about my photos. <3

      Izbriši

Comments?