utorak, 28. siječnja 2014.

Not another one winter haul



Kao što sam obečao uvijek prije outfit posta će biti jedan random post. Ovog puta odlučio sam da to bude mali haul post jer sam nedavno kupio neke stvari koje zaista nisu za zimu. Ne mogu reći razlog zašto sam ih kupio upravo sada, ali eto što mogu svidjele su mi se. Također crnu vestu sam tražio dosta dugo, ali nigdje nije bilo manjih brojeva. Svakako se ovim postom želim zahvaliti Style brick road (Dino Bonačić) jer je na svom instagram profilu podijelio sliku ovih tenisica i naravno Donovan ih je morao ići kupiti. Tražio sam ih predugo. Bio sam u najmanje 5 gradova da ih nađem u svom broju i tako sam pronašao zadnje parove u Koprivnici. Hvala što postojiš Borovo, hehe :). Za sada toliko od mene. Svakako navratite za nekoliko dana za novi outfit post koji će možda uključivati nove stvari. Byeeee

Black jumper - New Yorker
Gray graphic T-shirt - C&A
Skull t-shirt - Fishbone
Leopard print t-shirt - Smog (New yorker)
All startas shoes - BOROVO !


Broj komentara: 6:

  1. Cuantas nuevas compras!!!!! Me encantan las dos camisetas con print de leopardo!
    Besos
    Elena

    OdgovoriIzbriši
  2. how AMAMAZZZZING! Especially the skull shirt! HOTTTT!!! U have grrreat taste! SO BADBOY!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBlog.com

    OdgovoriIzbriši

Comments?