subota, 21. prosinca 2013.

New in l Ebay











 Just little new in post from ebay. 
All stuff are from ebay. 



Broj komentara: 8:

  1. Prva heh ' :) super post,mislila sam da nisam dugo bila ovdje pa kad sam mi se pojavilo da UniqueYeah ima novi post odmah sam došla da komam...stvarno nema puno se šta za komati :) kao i uvijek impresionirana sam tvojim slikama..posjeti moj blog imam novi post : iamforeverdirectioner.blogspot.com emma <33

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlične su stvari,prva najbolja(y).Uskoro novo kod mene.

    OdgovoriIzbriši
  3. imam sličnu kapu samo crnu iz tally welijla piše hello i vooollliimmmmm ju <3
    ebay je okej al je ono 90 % stvari iz azije iss idem gledat torbe i tamo mi neke japanke počnu pozirat isse bok ono jedva se nešto nađe dobroga i onda još ima dosta toga što ne shippa u hrv a naravno dostava je najskuplja al fkt ima dobrog nakita kao što i vidimo iz priloženog ;) Ima novo pinklikeheart.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe da ebay je nekad odličan a nekad koma čista -.-

      Izbriši
  4. Hello!
    What is your nationality? I search in your blog but I don't find (ohlala, I make so much mistakes, sorry). I love the keys on this article, it's so wonderful. Yes, yes, I'm in love with keys, it's very poetic at my eyes... So I'm in love with your jewel, of course.
    Kisses from France,
    Eléanor (Baignoire-Artistique).
    P.s : Haaaappy new year!

    OdgovoriIzbriši

Comments?