nedjelja, 17. studenoga 2013.

EFFACLAR DUO, Effaclar La Roche-Posay

Pozdrav ! Nadam se da ste svi odlično. Žao mi  je što ovaj tjedan nije bilo posta jer zaista nisam stigao. Ponovo sam imao tjedan testova i svaki dan smo pisali po 1 ili 2 testa. No, sada je to prošlo pa pišem post. Iako sam rekao da ću stavljati više #ootd-a ovaj tjedan sam slikao outfit i kada sam išao gledati slike da ih uredim, bile su katastrofa. Pa ništa od toga.

Danas želim napraviti review o ovoj La roche posay kremi, ako te to može tako nazvati. Kao što vjerojatno znate imam problema s kožom lica i jednog tjedna je lice odlično, sljedećeg je katastrofa. Pa sam bio kod dermatologa i dobio sam ovu gel kremu La roche posay i nekakav alkohol koji moram priznati ne znam niti izgovoriti. Također moram ići i na nekakve tretmane i od ovog tjedna na nekakve ljekove, ali o tome kada dođe.






Tekstura ove kreme je dosta gelasta, vodena i mogu reći da se sastojci čak i razdvajaju. Obavezno ju morate protresti prije uporabe jer ćete inače samo vodu dobiti. Ja ju nanosim po potrebi, ali nikako prije nego što izlazim iz kuće jer se lice zacrveni i sve nepravilnosti se vide i jače. Moja koža je jako čudna i kao da svaki put drukčije reagira na ovu kremu. Ako ju stavim navečer ujutro mi je lice masno, ako ju stavim preko dana ponekad je masno, a ponekad toliko suho da mi se koža počne lagano ljuštiti. Nisam baš osoba za mirise pa mi je teško odrediti miris, ali nekako je limunast i čak osvježavajuć. Krema se dosta brzo ubija i miris se gubi što je odlično. Ja prije nanošenja obavezno operem lice vodom i zatim ju nanosim. Zaista otvara pore i kako da to opišem ujednačava kožu i zagladi ju. A, daljim korištem napisat ću i koji update.

Cijena kreme je oko 110 kn što i nije tako mala cijena za 40 ml. Dolazi u plastičnoj tubi sa zaista preciznim izlazom što omogućuje kontrolu kada želite nanesti kremu. 



Broj komentara: 16:

  1. zanimljivo i mislim vrijedno pokušati jer moja je koža također čudna kao i tvoja i koristila sam već milijun sredstava,ali jako malo je imalo neki učinak također sam bila kod dermatologa koji mi je dao neki kremu,ali ona i nije pomagala previše,tako da obavezno očekujem daljni post kako ova krema djeluje helena sa http://itsmylifehelga.blogger.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam odavno komala ali to je zato sto nisam imala vremena i zato sto mi je laptop razvaljen pa nmg,nadam se da ćeš se riješiti problema sa kozom sto prije xd ja iskreno nemam problema ali koristim mnogo krema,hoću nešto da ti kažem nikada nisi bas pisao o muzici ,onu koju slušas ofc!jako bih voljela znati sta ti slušas nadam se da ćes uzeti ovo u obzir ,nmg vise pisat jer pišem preko svog mobitela a bojim se da će se izbrisati,

    iamforeverdirectioner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne pišem o takvim stvarima nažalost jer pokušavam što manje lifestyle postova imati a više outfit postova.

      Izbriši
    2. A pa de barem mi u komentar zapisi koga slušas hahaha xd ;)

      Izbriši
  3. Kad bi ti počela pričat o svojoj problematičnoj koži nebi mogla stat i znam da je grozno i trebalo mi je sto godina dok nađem određene kreme i tonike i onda dok mi se lice prilagodi,ma grozno,a zimi najgore! Al mislim da mi je većinu toga zbog šminke uzrokovalo i znam da jel loše,al nemogu si pomoć,pa ako imaš neki savjet? Krema izgleda odlično,al nebi plaćala toliko za ovako malo,jedino ako sad nije nešto posebno.Novo na www.teenmusic.bloger.hr komaj i sry što ti nisam komala jako puno,ali nisam nikome.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja preporučujem odlazak dermatologu oni će sve reći.

      Izbriši
  4. Valjda ti pomaže, pošto se čini kao dosta... čudna krema... Msm. da je trebaš jače protresti, definitivno xD Jedva čekam novi post i nadam se da će ovog puta slike ispasti bolje ;) msm. šta može biti gore od katastrofe?- iako sumnjam da su bile toliko loše... I imam pitanje, zašto post nema naslova??? - ili se meni jednostavno ne prikazuje... I da, ove testove... To ni ne spominji -.-' Ja sam za jedan dan imala 4 testa... U prošloj sedmici j+ih je sve ukupno bilo 8... ugl. novo kod mene, pa kommaj: swiftie-teenagedream.blogspot.com -.^

    OdgovoriIzbriši

Comments?