subota, 12. listopada 2013.

Small post | New in



Welcome back on my blog ! I da znam, znam nisam dugo pisao, ali zaista nisam stigao apsolutno ništa. Učim od 0-24 i ništa drugo. Zaista umirem u gimnaziji i učitelji su grozni. No, ovog tjedna smo imali slobodno ponedjeljak i utorak stoga sam bio u Koprivnici. Nisam kupio puno stvari, ali sam napokon našao neke koje sam predugo tražio. Pa počnimo sa slikama :










Ove dvije majice su bile na nekakvom smiješnom sniženju,a već duže sam ih vremena tražio i eto sada ih napokon imam. Prva majica je malo žutkaste nijanse bijele i ima po sebi ima pelikane, hehe. A, ono što me najviše zadivilo kod nje je HIGH-LOW kroj i presavršena je. Druga majica je čisto bijela sa uzorkom kostura. I sada želim uzeti minutu stanke za ovo traper jaknu. Ja vam ne mogu opisati koliko dugo sam tražio dobru traper jaknu koja mi neće biti ogromna na ramenima. Hvala ti Takko Fashion što je bila zadnja i čekala samo mene. I zadnja stvar koju sam kupio su ove VTY visoke tenisice. Crno-crvene-bijele boje su i zaista se čine veliko, ali i jesu. Vrlo su udobne i ne opadaju s noge što je za ovakve tenisice prednost. Siguran sam da se pitate zašto nisam uzeo neke Nike tenisice. I odgovor je što ja ne znam čuvati tenisice, uzalud mi je baciti novac na tenisice skuplje od 400 kn jer ću ih ja rastaviti za najviše mjesec dana. Ja u tenisicama i plešem i hodam i zaista za što god mogu ih koristim (ove neću) i prvo što se na njima raspadne je kod pregiba na stopalu jer sam na prstima u dijelovima plesa ili čučim.

T-shirt - New Yorker
Denim jacket - Takko fashion
Shoes - Deichmann (VTY)

Broj komentara: 5:

Comments?