četvrtak, 31. listopada 2013.

My new obsession






ELLE !  Elle ! ELLE !
Moja nova opsesija. Moram priznati da prije nisam baš bio zainteresiran za Elle i uvijek mi je to bio časopis za odrasle. I danas je. No, zaljubio sam se u njegovu inspirativnost. Kada sam umoran, a želim nešto korisno raditi za svoj blog počnem ga čitati i ideje mi samo naviru i inspiracija za daljnji rad. Ukoliko se pitate kada su ove slike nastale i gdje. U mojoj sobi jedne tmurne i bolesne večeri kada nisam mogao biti koristiti računalo jer bi odmah zaspao ili bi me glava i jače bolila. Ali čitati sam nekako mogao. Hehe :) Do sljedećeg posta byeeee i pripremio sam već cijeli post i slike mi se čak sviđaju. Bye !

Broj komentara: 7:

  1. Britanski Elle je daleko kvalitetniji i inspirativniji što od editorijala, što od samog sadržaja. Otkad sam ga prvi puta kupila ovaj naš je pao u totalno zadnji plan.


    http://diary-of-shopaholic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. ee,neznam za elle, jer ga nema jos na nasem trzistu u RS/BiH.odlicno, plizz komaaj i ti meni : bokybloger.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. preodlicno *__* svaka cast!,cijeli blog :)

    OdgovoriIzbriši

Comments?