subota, 14. rujna 2013.

Outfit 2# Lazy day










Pozdrav ! Današnji post uopće nije bio planiran, ali evo ga. Lokacija je bila predivna. Magla se prostirala na sve strane i mjesto za slikanje je izgledalo predivno. Stoga sam uzeo "fotić" u ruke i krenuo sa slikanjem. Nadam se da vam se sviđaju slike, jer se meni zaista dopadaju. Također, uskoro ću postaviti novi bar u navigaciji gdje ću stavljati partnere bloga. Pa ako želite da razmijenimo reklame, ostavite link vašeg bloga u komentaru i uskoro ćete biti postavljeni. Vidimo se u sljedećem postu i naravno komentarima.

Cap - New Yorker
Jeans - Fishbone
Jacket - ClockHouse (C&A)
Boots - Bershka 






53 komentara:

  1. Predobar post. Znači ti si predivan ko i uvijek, kombinacije ti je naj a ideja za post i pozadina predobro. Nastavi s radom! -Dinek

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nastavit ću s radom, ovaj blog mi je postao sve. Obožavam tvoje komentare i nadam se da ćeš nastaviti sa svojim blogom.

      Izbriši
  2. Ja ti ovdje zap. ni ne vidim maglu xD Obuća je cool.... Najljepše od outfita... Inače, cool si se obukao, i čitajući predhodni komm kojeg si ti napisao, drago mi je što si zavolio ovaj Blog =) I da, na 4. slici, msm. da ti je kapa bila nepotrebna, pošto mi se ne sviđa baš mnogo =/ Ugl. post je cool, sviđa mi se ideja i nadam se da će biti još mnogo ovakvih postova....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Elma, eh pa vidiš da smo ja i i različite -.-' I da, i ja imam novi post xP Pa kommaj kad stigneš: swiftie-teenagedream.blogspot.com -.^

      Izbriši
    2. Hvala na komentarima. Što se magle tiče, da ajmo reći da se ne vidi. Ali da vidiš sliku tako i kad bi išao slikati kad je nema, vidjela bi razliku, jer je s te pozicije pogled predivan. I da naradni postovi će biti ovakvi jer ne želim imati amaterski blog o lifestylu. Želim pravi daily look blog.

      Izbriši
  3. Waah,waah,zašto ja nisam obavještena za ovo ? hahah,slučajno ili ne ...volim čitati i naravno proučavati tvoje postove hahahah xd.. Nastavi tako ...Ne slažem se s tobom Aida oko 'kaape' odlična je -.-' aah da zaboravila sam da ti si Aida moj stilist hahah xd... Meni iskreno najbolja slika s tom 'kapom' ...ustvari jel to kapa ili kačket ne vidim najbolje? heej imam novi post o Parizu,sad me interesuje da li znaš sve o Parizu hahah samo se zezam... pls komaj

    eMMa <33
    P.S:i dee ba javi kada budeš imao novi post -.-' nemoj da se sama moram informisat :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ja se više bojim ljudima pisati komentare za novi post, da ne bih slučajno napisao 2 komentara. Pa da odmah bude cijela strka. Tebi ću javljati, a drugima tko želi. Hehe ma to je ajmo reći oboje i kapa i šilterica i sve. I posjetit ću tvoj blog.

      Izbriši
  4. Waah,waah,zašto ja nisam obavještena za ovo ? hahah,slučajno ili ne ...volim čitati i naravno proučavati tvoje postove hahahah xd.. Nastavi tako ...Ne slažem se s tobom Aida oko 'kaape' odlična je -.-' aah da zaboravila sam da ti si Aida moj stilist hahah xd... Meni iskreno najbolja slika s tom 'kapom' ...ustvari jel to kapa ili kačket ne vidim najbolje? heej imam novi post o Parizu,sad me interesuje da li znaš sve o Parizu hahah samo se zezam... pls komaj

    eMMa <33
    P.S:i dee ba javi kada budeš imao novi post -.-' nemoj da se sama moram informisat :P

    OdgovoriIzbriši
  5. fotke su odlicne! svaka cast! i hvala na lijepom komentaru :))

    inwithdnew.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek kažem iskreno mišljenje, i puno hvala za pohvalu. To mi znači. Tjera me da idem dalje i jače.

      Izbriši
  6. Odgovori
    1. Puno hvala. Naravno da ću posjetiti tvoj blog. Hehe <3

      Izbriši
  7. ou. i like your blog:) i dont understand you,thats a pitty.
    Google translate its not good idea:D
    nice style.)

    OdgovoriIzbriši
  8. ou. i like your blog:) i dont understand you,thats a pitty.
    Google translate its not good idea:D
    nice style.)

    OdgovoriIzbriši
  9. super kombinacija i fotografije:)

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala na komentaru i na posjetu. Hvalaaa

      Izbriši
  10. Hej. Znas me, haha. :)
    Imaš predobar styling. Nasao si predobru lokaciju i slike su odlicne.

    http://lukaafoster.blogspot.com/ posjeti moj, hehe. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heeej, naravno da te znam, ali nisam znao da imas blog. Eto svratit cu kasnije

      Izbriši
  11. fotke su preodlične,lokacija još bolja *O*
    i onaj ko je fotkao stvarno ima talent
    http://itsmylifehelga.blogger.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slikao je nitko ja sam postavljao kameru gdje treba hehe

      Izbriši
  12. Upravo ti prelistah cijeli blog, mada nije bilo teško jer imaš malo postova..
    Vrlo zanimljiv blog. Svakako jedan od onih na kojima bih se zaustavila i pročitala više postova. Kombinacije su ti odlične i malo je reći da imaš stila. Samo tako nastavi. Jedina zamjerka je mali broj postova. Preporučujem ti da češće objavljuješ. Ako nemaš vremena za outfit post uvijek tu i tamo možeš ubaciti neki inspirativni..
    I da, vratit ću se ovdje :D
    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za pohvale, imam malo postova jer blog imam mozda jedno mjesec dana, zato. Hehe i jako mi je drago sto ces se vratiti.

      Izbriši
  13. Nice blog. Amazing photos. Keep up a good work.

    Let's follow watch other. Visit my site :

    http://cantellyou.blogspot.com

    XoXo,
    With love Vilma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tnx a lot for your comment. I will follow your blog.
      With love Don.

      Izbriši
  14. Kako je ovo brutalno, mnogo mi se dopada! Vrh mesto za slikanje, a same slike prebrutalne!

    http://fashion-shell.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala na kometaru, i zaista sam pocascen sto si mi komentirala blog. Puno hvala.

      Izbriši
  15. Odgovori
    1. Tnx a lot. And your blog is amazing, love it. Byeee <3<3

      Izbriši
  16. gdje je to tako hladno, cool ti je taj outfit pravo :))


    xx
    ajnira.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je slikano u križevcima i bilo je zaista hladno. Hvala !

      kiss

      Izbriši
  17. awesome outfit, love those boots :)

    www.myladyboudoir.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I love them, too. They are perfect and worth all money.

      Izbriši
  18. dečko moj dobar si mi ti s komovima *O* imam novi post a tebi tenks na dva koma na prošlom postu <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oprosti zaista, evo idem vidjeti novi post.

      Izbriši
  19. fantasticna kombinacija! jakna mi se posebno svidja :)


    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  20. eee... Samo da ti javim da imam novi post: swiftie-teenagedream.blogspot.com -.^

    OdgovoriIzbriši
  21. e znaš... jako me podsjećaš na conora maynarda *O* imate istu facu :) nisam mogla a da ti to ne kažem pa isti ste :OOO komaj plh <3

    OdgovoriIzbriši
  22. Nadam se da je to pohvala, hehe. Hvala i komat ću sutra.

    OdgovoriIzbriši
  23. Svida mi se kombinacija koju nosis :D Pozadina *___* Uglavnom sve je extra, samo tako nastavi ;)

    OdgovoriIzbriši
  24. Iskreno sviđa mi se tvoj stil, predobro se oblačiš i sviđa mi se to što brineš oko svog stila što rjetki zanemare tako da šta reći nego predobar post kad će novi?by;Nejra

    OdgovoriIzbriši
  25. Hvala ti na onako divnim recima na mom blogu:) Dosla sam da vidim ko me pohvalio, pa evo listam blog:) Ovaj outfit mi se baas svideo, jakna posebno:)

    OdgovoriIzbriši

Comments?