nedjelja, 1. rujna 2013.

InstaLife #2

Pozdrav čitatelji ! Danas vam ponovo donosim još jedan dio moje serije postova InstaLife u kojemu vas pokušavam približiti u moj život. Zaista želim da kroz moje instagram slike vidite moje pravo lice i zaista mene. Ovog puta slike su čudnijih okvira jer sam postao zaražen Instagram okvirima. Slike predobre izgledaju i zaista mi se sviđaju. Također sam primjetio da ovaj InstaLife post sadrži dosta mojih "Selfie" slika i nije kao prijašnji post. Ovaj post sastoji se od mnogo dijelova i zaista prikazuje gdje sam bio i što sam radio. Stoga krenimo. I ne zaboravite me posjetiti i follow-ati na mom instagramu : @uniqueyeah . Također mi se javite i vratit ću follow i ako se dogovorimo razmjenit ćemo i shoutout-e.



  • 1. Dosada u 11 sati navečer, ali zaista volim ovu sliku. Koristim ju za mnoge profilne slike na različitim social media. 
  • 2. "Raspadnuti" slushy - toliko sam mu se veselio i na kraju sam dobio sok obični a ne slushy.
  • 3. Slika koja se sasvim slučajno dogodila za vrijeme presvlačenja.
  • 4. Na plaži. Sjećam se da sam slušao pjesmu Lady Gaga - Aura





  • 1. Dok sam gledao seriju Teen wolf, morao sam pojesti svoje Munsiće kako ih ja volim nazivati.
  • 2. Gledanje Teen wolf serije uvijek mi da inspiraciju za pisanje, ali ova epizoda mi je čak dala i inspiraciju za blog.
  • 3. Slikano iz razloga da bi se sjetio što da obučem za dan kasnije.
  • 4. Onaj osjećaj kada se vratiš s treninga kući, a dočeka te čupavo stvorenje sretno jer te vidi. NEPROCJENJIVO.






  • 1. Fotografirano danas (01.09.2013) predivne ruže kod bake.
  • 2. Ponovo dosadno u večernjim satima. Pokušao sam slikati nešto za blog, ali ponovo nisam bio dovoljno zadovoljan. 
Nadam se da su vam se svidjele moje fotografije koje sam postavljao ovih tjedana na Instagram. Ukoliko su vam se svidjele posjetite moj Instagram, učinite plavi gumb zelenim i označite moje slike <3. 




31 komentar:

  1. Ajme,tvoje slike su odlične,jako su zanimljive jer svaka slika ima svoju priču.Samo tako nastavi,želim gledati svaki dan tvoje slike i nadati se da ćeš uspjeti u svojoj slikarskoj karijeri..Samo nastavi stavljati slike na blog i instagram jer ti odlično ide..Pozdrav od tajnog obožavatelja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HMMMM ?
      Puno hvala na lijepim riječima, zaista mi to znači !

      Izbriši
  2. ee super slike :)) brate komaj pinklikeheart.blogspot.com kad stigneš jer sam te to več zamolila a nisi -_- sroy što gnjavim ;) post je nekako ono... slike slike slike... i meni je fora instagram mislim da te pratim... al opčenito ga ne uptrebljavam jer me živcira kaj slike moraju biti u kvadratu isse O.o aj pusica :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zato postoje aplikacije koje to ruše. Evo sada odmah idem na tvoj blog.

      Izbriši
  3. waaa,novi post? zašto ja nisam obavještena o tome? hahah ,tvoj život je taaaaako zanimljiv ;) kuul je to što postavljaš o sebi ,to sam već rekla i ponovo ću istaknut to. Nisi trebao stavljat "Munsiće" jer mi se sad u 22:49 jedu ? da li je to dobro? hahah xd, naravno da ne ,al baš ti hvala xd.HAHA,stavi druugi put više slika ,jako mi se sviđaju ,a mogao si stavit i koju senzejšen hahah ,a i ti si (Y)*____* hahah xd, nezz šta više da kažem .... haajd Baaj pa nemoj zaboravit javiiti drugi put da imaš novi post. -.-''

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    eMMa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heej, hvala na komentaru

      p.s. Nikome nisam još javljao za post.

      Izbriši
  4. U potpnosti razumijem tvoju opsjednutost instagramom:)
    Followam te!

    http://tasshion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, pa ne prođe niti sat vremena da ja ne upalim instagram i ne zadržim se bar 5 minuta

      Izbriši
  5. Dakle, došla sam na tvoj blog zahvaljujući tvojim komentarima koje ostavljaš na psycho couture blogu...
    Uglavnom, iritantni su ti komentari na drugim blogovima, moram priznat - napadni, samoreklamirajući, i da, iritantni.
    Takvim komentarima, htio ti to ili ne, ostavljaš sliku i o sebi i o svom blogu.
    Malo se smiri, čitatelji će doći sami ako prepoznaju tvoju kvalitetu, ili ti je samo brojka posjeta bitna?!
    Ono, pratim te ako i ti mene pratiš, komentiram te ako i ti mene komentiraš - u čemu je poanta??!!

    Ovo shvati kao dobronamjernu kritiku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na ovome. Samo ne znam na koji će način ljudi saznati za mene ako se ne reklamiram? Posebno u moru blogovima gdje jači vladaju. Nemam niti jednog prijatelja koji ima jaki modni blog pa da mi može pomoći.

      Ako imaš savijet slobodno objavi.

      Izbriši
    2. Niti ti treba takav prijatelj preko kojeg ćeš se proslaviti - je li to uopće prijateljstvo?
      Imaš instagram, facebook, razne druge portale...
      Samim komentiranjem na drugim blogovima, tvoje ime/nick već ima poveznicu za tvoj blog, tako da ti potpisi u vidu linkova apsolutno ne trebaju.
      Kvalitetnim komentarima ćeš privući ljude, a ne komentiranjem koje je samo sebi svrha (tipa - super si! posjeti i moj blog')
      Na forumu možeš postavljati svoje modne kombinacije, ako si dovoljno dobar/interesantan, eto ga...
      Samo nemoj forsirat, jer sam sebi činiš gore.

      Izbriši
  6. Za početak, ovo je baš cool ideja o čemu da pišeš. Msm. baš su mi se čitali neki lagani, domišljati posti koji nisu predugi. Cool je to što nas želiš upoznati svojim životom i što postavljaš svoje slike. Ja ne stavljam svoje slike na Blog, msm. ne bih to radila ne jer ne želim da me vi vidite, već od mojih u kući niko ne zna da ja volim Blog i onda bi mi bilo malo čudno kad bi onu nekako naišli i vidjeli da tamo imam svoje slike =/ Ove ruže su mi prelijepe. Ja volim tako neke velike ruže... Msm. takve ruže kakve su na slici. Priroda je prelijepa, ali su ruže ruže xD To mi je jedna od najljepših slika koju si postavio u ovom postu. Msm. zbog ruži, jer sam shvatila da ima još nečeg osim tvoje face i hrane u ovom postu xD Imaš sreće što trenutno nisam gladna tako da mogu dovršiti komm, jer bih suprotno sve ugasila i otišla nešš jesti. To je sve što imam od komma. A sad bih ti nešš rekla. Msm. ti si dao za sad tri komma na mom Blogu... Prvi je bio: "Dug post i sviđa mi se. Komaj i ti moj Blog.", drugi komm: "Sviđa mi se post. Kommaj i ti meni.", a treći "Imam novi post, kommaj." . OK, zar nije to malo... premalo... Msm. ja se trudim svima ostavljati duge kommove, ali, ne razumijem zašto nikad ne djeliš kritike ili raspravljaš o nekim stvarima koje su navedene u postu. Pa i drugi se trude koliko i ti da napišu dobar post. Kao da ni ne pročitaš naše postove. Nije stvar u tome da ga ne pročitaš, već stvar u tome da će uskoro to biti tipa "uff... opet kratki komm. Sad mi se ne da kommati njegov post." . Ne, nije to hejtanje, ozb., ali mislim da svak treba zaraditi svaki komm na svom Blogu. Ja ne kommam osobama koje mi neće uzvratiti komm, ali zato onima koji mi kommaju trudim se ostavljati što duže kommmove i šta mi se ne sviđa reći toj osobi otvoreno. Meni se kod tebe ne sviđa to što ne ostavljaš duge kommove, već kommaš samo kad trebaš reklamirati. Ovaj Blog je stv. cool, ali cool je dosta daleko od kommova koje ti ostavljaš drugima na Blog. Ne, ne želim se svađati. Tebe niko ne može promjeniti, zato... Za tebi je da radiš šta želiš. Ali da li bi se bar potrudio dati malo više poštovanja ? No hate =D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, nastojat ću se ovoga držati. Jer zaista vidim da je to dosta bezobrazno ispalo.

      Izbriši
  7. Bas mi je drago vidit neki muski blog za promjenu :)
    Jako dobro :)

    xoxo, N.

    OdgovoriIzbriši
  8. Okey, nastavljamo se čitati =D I da, ja ne želim da moj dizz bude profesionalan, želim da on bude ja i moja grafika, jer je ne mogu svima udovoljiti...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se nastavljamo čitati. Ovo je odlično rečeno ja i moja grafika predobro ! Aida još jednom stv odličan blog i hvala na svemu.

      Izbriši
  9. eee... Samo da ti javim da imam novi post... Kad će novo ovdje? Msm. moram ti reći da su mi tvoji postovi nekako lagani za čitanje... Ne moram se misliti o jednoj rečenici šta si napisao dva sata, pošto su ti rečenice čitke i uredne... Ugl. nisam ja sad tu neka nastavnica xP Samo jedva čekam novi post i kommaj i ti meni: swiftie-teenagedream.blogspot.com -.^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na obavještenju za post, odmah idem vidjeti. Post će uskoro imam posla dosta paaa

      Izbriši
  10. Predobro je sto stavljas svoje slike na blog :3 Ruze me podsjecaju na Lanu <3 Cupavo stvorenje je definitivno covjekov najbolji prijatelj. Slusas Gagu? Omg ja sam bila *eben fan prije par godina ali onda sam se ohladila kad je stopirala s karijerom.. sad je opet obozavam! <3 Vec sam rekla da si bas lijep , a by the way slike koje spontano nastanu su najbolje. :) ne komentarises mi blog, nadam se da bar citas postove -.^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo odmah, idem vidjeti ! I hvala za pohvale, mnogo mi to znači.

      Izbriši
  11. Slike su ti predobre,pogotovo selfie hh,Teen wolf<3333333333 omg mrzim ove munch idk why hahaha.Sviđa mi se što je sve crno bijelo:) by:Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volim kada su slike jednostavne i kada se sve slažu, hvala na komentaru.

      Izbriši
  12. Blog ti je preodlican!! :)) Super slike :D Stvarno mi se svida ovoo! hehee

    mfashionfreak♥blog
    giveaway

    OdgovoriIzbriši
  13. nice photos ;) best regards from Poland

    OdgovoriIzbriši

Comments?