nedjelja, 8. rujna 2013.

Eye to eye, so alive









 Napokon je došao. Prvi #ootd post. Skupio sam snage, vrijeme je bilo lijepo i evo ga. Outfit nije ništa posebno. Namijenjen je za dan u školi, gdje se želite osjećati udobno i toplo. 

Cap - New Yorker
Forest graphic sweater - New Yorker
Jeans - New Yorker
Orange shoes - New Yorker
Necklace - Ebay




Broj komentara: 16:

  1. Waa,predobar post, i kao i uvijeeek sve je savršeno... stvarno brineš o izgledu,iako većina današnjih muškaraca to i preskoči .no ti si među izuzetcima,sve na tebi je (YYYY) ,slike su *______*

    nez šta da kažem komaj mi post o NYC :
    iamforeverdirectioner.blogspot.com

    javi kada bude novo :***
    emma xd

    OdgovoriIzbriši
  2. Prva i zadnja slika najbolje:) Volila bi vidit vise ovih #ootd jer je ovaj odlican.Svida mi se prostor iza hh,a i ogrlica je*___* Super je sve (Y) by:Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru. Aaaa ja s prostorom iza sam se jaako iživcirao, jer je to kod bake.

      Izbriši
  3. Meni se sviđa ovaj izgled... Msm. da se ti baš brineš o modi i msm. da se to vidi u tvojim postovima. Sviđa mi se kad stavljaš svoje slike i kad objašnjavaš kakve su kombinacije tvoje omiljene ;) Ti ideš u školu?- Srednju ili osnovnu?- I koliko uopšte imaš godina?- Pošto, možda sam preskočila te postove... Ali nikad nisam susretala u tvojim postovima da pišeš o školi. T baš voliš kupovati u New Yorker-u... Ja msm. da u mom gradu uopšte nema da prodavnica. Znm. da kad smo išli na izlet u Mostar, išli smo tamo i baš je cool, ali u SM-u, nema toga =/ Sve u svemu... Post je jako cool. Nema baš mnogo teksta, tako da ni nemam mnogo toga za kommati xP Imam novi post, pa mi kommaj: swiftie-teenagedream.blogspot.com =D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na ovakvom komentaru. Posjetit ću tvoj blog.

      Izbriši
  4. Fotografije su odlicne!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala na komentaru. Posjetit ću blog.

      Izbriši
  5. Predivan si, posebno mi se sviđa treća fotografija. Zbilja si originalan i imat ćeš veliki uspijeh.
    -Dino

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za lijep komentar, i nadam se da ću u budućnosti biti i kreativniji i originalniji, jer ipak sam ja Boy with Unique Style.

      Izbriši
  6. Divne su fotografije :) starke-savrsene, ja sam dugo trazila jedne u toj boji, i nikad ih nije bilo u mom broju :/

    OdgovoriIzbriši
  7. meni se baš jako sviđa i post i ova tvoja odječa i slike u prirodi sve to je presavršeno *O*

    OdgovoriIzbriši

Comments?