subota, 28. rujna 2013.

Choies | Wishlist + sick days



Pozdrav ! Znam da me dugo nije bilo, ali sam bio bolestan. Ukoliko vas zanima nekakva viroza gdje bole sve kosti, od bolova se jedva miče, mišići bolni i slabi. Ukratko kao da vas je netko tavom po glavi lupio, hehe. No, danas mi je bolje pa moram napraviti post. Sljedeći post će biti ootd obećajem ali trenutno me ne želite vidjeti kako izgledam. Započnimo s postom. U prvom dijelu samo želim prikazati svoj Choies wishlist. Zaista sam se zaljubio u ovu stranicu i obećao sam da ću nešto naručiti.


New Look 88 Ventilate Men Tee - Link 1  | Men's Sweatshirt with Black and White Dog Pattern - Link 2 | Lip Print Sweatershirt Women or Men - Link 3 | Red Baseball Hoodies - Link 4


Ovi predmeti su mi zaista zapeli za oko, iako mi se gotovo sve sviđa. Također naveo sam i linkove na kojima možete potražiti ove odjevne predmete i naravno ih naručiti. Drugi dio posta vam želim pokazati neke slike koje sam uslikao tijekom svoje bolesti i što sam tada radio. U niti jedan ekran nisam mogao gledati jer me glava ubijala, stoga sam nešto malo uslikao. 


Evo u ovim malim okvirima sam postavio neke od slika i jednu svoju. To je bila večer kada smo pomislili da mi je napokon bolje. Bilo je tu svašta. Ali, najmanje dobre volje i energije. No, danas sam bolje. Nadam se da vam se svidio ovaj mali update o meni blogu i naravno moj novi wishlist. Do sljedećeg posta, Byeeee!

4 komentara:

  1. predobro je *O* imaju predobre stvari slažem se jako mi se sviđa :D
    i brzo ozrdravi
    -helena sa http://itsmylifehelga.blogger.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Extra je nadam se da si ozdravio hahah baš gledam ove slike šta si radio sigurno ti je bilo dosadno.
    Jedva čekam sljedeći post;)By;-Nejra

    OdgovoriIzbriši

Comments?