subota, 17. kolovoza 2013.

New in | Autumn things

Dobrodošli natrag na UniqueYeah !
Ovaj petak, točnije 16.08.2013. sam bio u Zagrebu jer sam trebao kupiti knjige za školu. Pa smo odmah svratili i do West Gate. I kao i obično kao muha bez glave sam se u novim dizajnima i kombinacijama. Na kraju smo shvatili da sam kupio većinu stvari za hladnije vrijeme. Što je zapravo i dobro jer zaista za ljeto sam imao hrpe stvari. Bio sam u mnogo trgovina, ali kao i obično zadržao sam se u njih par kao što su New Yorker, Bershka i C&A. Zaista sam pronašao komade koji mi se sviđaju i koje sam tražio. Svaki komad ću iskoristiti do maksimuma, već vidim. A, uskoro ćete ih vidjeti i u outfit of the day postovima. Uživajte u slikama i nadam se da ćete ostaviti koji komentar, kritiku i savijet. Unaprijed hvala !









Shirt  |  New Yorker & Smog
Jacket  |  C&A & Clockhouse
Nude shoes  |  New Yorker & Smog
Boots  |  Bershka 
Scarfs  |  C&A
Caps  |  New Yorker &  Fishbone 
Monster bag  |  Ebay & genie - korea
Neon blue pants  |  New Yorker & Fishbone
White-blue jeans  |  C&A




31 komentar:

  1. eee... Ovo je prvi put da posjećujem Blog i jako mi se sviđa. Sviđa mi se to što pišeš o sebi i svemu tome... Ja volim postove gdje autori pišu stvari koje su mu se desile... Ali bih, budući da je Blog dosta nov, da ti dan par savjeta. Ja tebe ne poznajem i nezz da li imaš iskustva sa Blogovima, ali msm. da bi za početak trebao da pišeš o sebi... Kako se zoveš i to... Nisu dovoljni samo HTML-ovi sa strane... Nemoj me pogrešno shvatiti, mislim da je to bih prvog posta... I možda si trebao prestaviti ovaj Blog... Kakav je to zapravo Blog.. Teen Blog, ili Blog samo o tebi ili nešš slično... Ako me shvataš. I mislim da bi trebao napisati nakon koliko kommova objavljuješ novi post, da li su ti kommovi uopšte bitni... I jako bih voljela kad bi pisao malo duže postove xD Da, koliko kritika... Inače nisam osoba koja piše kritike, ali sam nekako... Ipak bih voljela da napišem svoje mišljenje, budući da je ovo novi Blog =) Usput, ako budeš imao vremena, kommaj mi novi post: swiftie-teenagedream.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledaj starije postove tamo je to sve. I tnx a lot

      Izbriši
  2. Cool nova odjeća. I want that jacket! ;) BB

    OdgovoriIzbriši
  3. Aida - Puno hvala za savijete, no jesi li posjetila moje prijašnje postove koji govore O meni
    Mirko - tnx brate, da ta jakna je amazing

    OdgovoriIzbriši
  4. Heii ja sam prvi put na blog i jako mi se sviđa pogotovo zato što nisam navikla da dečke od 15 toliko zanima moda, ugl setaju okolo u dresovima i trapericama od 5 godina tako da sam se ono obradovala kad sam vidjela da ima i tipova poput tebe xD ok, ne volim bas previse lickanja ali oke ;D cipele, jakna i trapke su savrsene, kape nisu bas moj stil.. ali ocito se predoboro oblacis xd imas predobru kosu, oci obrve i usne, lol hahah :') svidja mi se tvoj blog.. ovo je moj witch-world.bloger.hr pa svrati jednom :) btw daaaaa sace skola i dobro si me napomenuo da se pripremim.. inace i ja sam big big fashion fan :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Lajk za komade! Želim ti dobrodošlicu u blogosferu, jako dobar početak :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super su ti fotke hej! Samo tako nastavi! Bravooo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala, znači mi to od jedne prave modne blogerice.

      Izbriši
  7. post je super,a stvari koje si kupio mrak,pogotovo ruksak!bay,i komaj mi everythingaboutyou.bloger.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Predobro je *O*
    preee ti je nova odjeća i stvarno mi se sviđa tvoj blog

    OdgovoriIzbriši
  9. o moj bože! tko si ti??? nisam mogla vjerovati da jedan dečko od 15 godina može napraviti OVO od bloga!imaš pre fantastičan blog!i mrak odjeću!isse mili!!!ja sam karla baj d vej ;))
    blog ti je zakon i stvarno pišeš *_* a daa ne spominjem fotke!koji fotić imaš?pre pre pre dobro slikaš *O* posjeti i moj blog pinklikeheart.blogspot.com danas sam napravila novi post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam Donovan hehe. Imam nikon d5100 imaš u opisu bloga sve

      Izbriši
  10. heeej,tek sad sam saznala za ovaj blog ,kul je riječ koju koristim u svim situacijama. Pa ovaj blog je jako kuuuul xd. Waaahaaaaaaa, stvarno imaš ukusa, sve stvari su KUUUUUL , izdvojila bih taj ruksak ,predobar je *____* hoću i ja takav. neeemam savjeta jer sam tako reći i ja među novijima pa nemam blage šta da ti kažem oko dizz-a. Ma sve je kuuul <3..
    Usput,ja sam Emma xd.
    posjeti moj blog :http://www.iamforeverdirectioner.blogspot.com/ i javi mi kada bude novi post <333 ,rado ću ga pročitati :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala na lijepom komentaru. Ja svoj ruksak obožavam , jedva čekam da s njim napravim #ootd

      Izbriši
  11. eee.. Samo da pitam, kad će novi post?

    OdgovoriIzbriši
  12. Bokić:) U čestitam na ovak dosta komova hh,drago mi je da sam ja jedna od prvih koja je otkrila tvoj blog jer je stvarno super.Sviđaju mi se stvari,a najviše kape i hlače;) Imaš dobar modni ukus heh.Uskoro će novo kod mene pa navrati;*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno ipak si ti MAJA, hehe. I puno hvala

      Izbriši
  13. Ruksak i kape su mi najbolji! :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Odgovori
    1. Thank you so so so much. I love your blog.

      Izbriši
  15. super su ti fotke! bravo! :)

    inwithdnew.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Sviđam sve osim kapa, a točkastu košulju bi ukrala :)

    OdgovoriIzbriši

Comments?