utorak, 27. kolovoza 2013.

ASOS Menswear: AW13 Collection

Welcome back ! Kao prvo želim se ispričati što ovaj post nije #ootd odnosno outfit post. Vrijeme u Bjelovaru je grozno i nije moguće slikati vani, a unutar kuće nisam zadovoljan atmosferom i izgledom samih slika. Pokušavao sam oko tjedan dana i zaista nije dobro. 

Ovog tjedna predstavit ću vam novu ASOS mušku kolekciju. Kada sam vidio slike prvo sam bio pomalo razočaran, ali listajući dalje kroz kolekciju mogu reći da sam ju zavolio. Ove komade koje ćete vidjeti zaista bi obukao i ja sam. Cijeli outfit-i od glave do pete su savršeni i totalno "My style". Pogledajmo slike kolekcije pa ćemo nastaviti o njima i reći pokoju riječ.












Svaki od ovih outfit-a ima nešto posebno, bila to ogrlica, jakna ili cipele. Ne mogu reći da kolekcija obiluje bojama, ali teksture su tu. Kolekcija je vrlo urbana i prikladna za mlade. I prilikom kupnje mislim da ne možemo pogriješiti niti s jednim komadom i mislim da ga možemo zaista iskoristiti do maksimuma. Neke od posebnosti kolekcije su vintage maslinasto zelena koja prevladava na jaknama, a zakovice i "rajfešlusi" su također tu. Možemo uočiti i pletivo, kao i različite modele traperica od crnih do izlizano plavih i sivih. 

Moram se zadržati i kod dodataka. Oko su mi prvo privukle ove animal print cipele (nisu mi baš oxfordice). Print je odličan, ali ne prejak za moj ukus. Crne tenisice sa neon lime detaljima SAVRŠENO ! Ne toliko uočljive su i ogrlice koje krase odlični privjesci sa vintage stvarčica. Crne čizme mi se nisu svidjele jer ih ne bih nosio i čine mi se kao da nisu uređene do kraja. No, Asos kolekcija obiluje modnim dodatcima koji će nadopuniti sve nedostatke kojih je zaista malo. 

Posljednja slika prikazuje mojih top 4 i jednom riječju ti komadi su SAVRŠENI.


p.s. Od sada ću postove objavljivati dva puta tjedno, a točne dane ću navesti kada krene škola i saznam raspored.

Broj komentara: 25:

  1. Da da nema uopće boja zato me i razočarala kolekcija :/ ni u zagrebu nije bajno što se tiče vremena :P pljuga BIČ PLIZ prva komam XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nemogu reći da me razočarala, ali pokušavam uvesti više boja u svoje kombinacije a ovo baš i nije to.

      Izbriši
  2. ja nezz šta da kažem kolekcija je kuul,al ja nisam baš neko ko se razumije u modu ,tako da kažem sve je suuuper xd .po meni naj je kombinacija 7 s lijeva .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe,tnx as komentaru i da ta je komb super.

      Izbriši
  3. Deseta kombinacija mi se nekako najvise svidja, onu drugu nebi voljela vidjeti na decku jer su mi zakovice previse kičaste na muškoj odjeći.. Ja volim tamne boje ali ono, decki u ljetnim bojama su mi prehot xD previse pricam.. ima novo kod mene witch-world.bloger.hr pa ak te zanima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Posjetit ću te naravno. A, ovo za zakovice se ne slažem jer meni su zakovice muževnije nekako.

      Izbriši
  4. meni su sedma i deseta isto naj, ah kad bi bar dečki mojoj školi kupovali preko asosa :/

    http://tasshion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nije bitno gdje kupovali nego kako to nosili.

      Izbriši
    2. Ovo šta oni kupuju se nemože ni nositi kako treba:D

      Izbriši
  5. Cool! Naj su mi prva, druga i deseta kombinacija. Nekako su najviše u mom stilu.

    OdgovoriIzbriši
  6. OMG obozavam ASOS! Ove stvari za decke sta si stavio se meni kao curi sviđaju pogotovo ove maslinaste jakne i poluveri:) Oni uvijek imaju odlicne stvari hh.Super post i jedva cekan novi.Novo kod mene:)

    OdgovoriIzbriši
  7. super je kolekcija, super mi je i taj "hipsterski" stil, ali na svom dečku ga, nažalost ili sreću, ne želim nikada vidjeti XD

    Pozdrav
    Jelena
    http://davrilpoisson.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, da. Ali, treba znati komade koji su takvi ukomponirati u kombinaciju.

      Izbriši
  8. I'll definitely be ordering the studded sweather ( right, top) :)
    Btw, nice blog, and thanks for the comment on my blog.

    OdgovoriIzbriši
  9. I'll definitely be ordering the studded sweather ( right, top) :)
    Btw, nice blog, and thanks for the comment on my blog.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I love your blog, and I will always read your blog.

      Izbriši
  10. eee.... Jako mi se sviđaju kombinacije, ali msm. da bi bilo bolje sa bar malo više boja... Pomalo me i ove boje podsjećaju na školu koja sutra počinje xP I HATE IT!!! Ovi Top4 mi se baš sviđaju... Msm. da baš imaš ukusa kad je u pitanju moda =D I da, dizz mi se sviđa...

    Novo kod mene: swiftie-teenagedream.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. post je super,kombinacije su odlilične i molim te komaj mi blog http://www.everythingaboutyou.bloger.index.hr/default.aspx bayy

    OdgovoriIzbriši

Comments?